Birtokbavétel
2012. július 02. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Birtokbavétel

Ma reggel ez a dal zengett a fülemben: Ha az Úr nem építi a házat, hiába dolgoznak az építők... És még: ..."Ha akarom, hogy ő megmaradjon, míg eljövök, mi közöd hozzá? Te kövess engem!"

(Ne tedd függővé a követésem mások hozzáállásától.)

Elhatároztam, kigyűjtöm az Úr Jézus ajándékait számunkra. Az ígéreteit. A kettő nem ugyanaz, jutott eszembe rögtön.

Az ajándék Ő Maga. Az ígéreteit pedig elnyerhetjük hit által most, vagy később.

Mert én adok néktek szájat és bölcseséget, melynek ellene nem szólhatnak, sem ellene nem állhatnak mind azok, a kik magokat ellenetekbe vetik. 

 Lukács 21:15

Ez egy olyan ígéret, amit itt a földön élvezhetünk, mikor támadnak bennünket Őérte.

 

" Jézus pedig monda nékik: Én vagyok az életnek ama kenyere; a ki hozzám jő, semmiképen meg nem éhezik, és a ki hisz bennem, meg nem szomjúhozik soha. "

 János 6:35

 "Minden, a mit nékem ád az Atya, én hozzám jő; és azt, a ki hozzám jő, semmiképen ki nem vetem."

 János 6:37

"Senki sem jöhet én hozzám, hanemha az Atya vonja azt, a ki elküldött engem; én pedig feltámasztom azt az utolsó napon."

János 6:44

"Bizony, bizony mondom néktek, hogy a ki az én beszédemet hallja és hisz annak, a ki engem elbocsátott, örök élete van; és nem megy a kárhozatra, hanem általment a halálból az életre." 

János 5:24

"Bizony, bizony mondom néktek, ha valaki megtartja az én beszédemet, nem lát halált soha örökké"

János 8:51

Én vagyok a jó pásztor; és ismerem az enyéimet, és engem is ismernek az enyéim,

János 10:14

"Az én juhaim hallják az én szómat, és én ismerem őket, és követnek engem:És én örök életet adok nékik; és soha örökké el nem vesznek, és senki ki nem ragadja őket az én kezemből.

Én és az Atya egy vagyunk."

János 10:27-30

" Én vagyok a feltámadás és az élet: a ki hisz én bennem, ha meghal is, él;És a ki csak él és hisz én bennem, soha meg nem hal. Hiszed-é ezt?"

János 11:25-26

 

"Monda azért Jézus a benne hívő zsidóknak: Ha ti megmaradtok az én beszédemben, bizonynyal az én tanítványaim vagytok;És megismeritek az igazságot, és az igazság szabadokká tesz titeket." 

János 8:31-32

Egy zárójeles közbevetés:

("Titeket nem gyűlölhet a világ, de engem gyűlöl; mert én bizonyságot teszek felőle, hogy az ő cselekedetei gonoszak." János 7:7

"Ez pedig a kárhoztatás, hogy a világosság e világra jött, és az emberek inkább szerették a sötétséget, mint a világosságot; mert az ő cselekedeteik gonoszak valának." János 3:19

"Ha gyűlöl titeket a világ, tudjátok meg, hogy engem elébb gyűlölt ti nálatoknál."  János 15:18)

Ezt kibírni adta nekünk ígéreteit.

 "A ki hisz én bennem, nem én bennem hisz, hanem abban, a ki elküldött engem." János 12:44

"Én világosságul jöttem e világra, hogy senki ne maradjon a sötétségben, a ki én bennem hisz." János 12:46

 És a legbecsesebb:

"Az én Atyámnak házában sok lakóhely van; ha pedig nem volna, megmondtam volna néktek. Elmegyek, hogy helyet készítsek néktek.És ha majd elmegyek és helyet készítek néktek, ismét eljövök és magamhoz veszlek titeket; hogy a hol én vagyok, ti is ott legyetek.És hogy hová megyek én, tudjátok; az útat is tudjátok." János 14:2-4

És még:

"Bizony, bizony mondom néktek: A ki hisz én bennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, a melyeket én cselekeszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek.És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban.Ha valamit kértek az én nevemben, én megcselekszem azt.Ha engem szerettek, az én parancsolataimat megtartsátok.És én kérem az Atyát, és más vigasztalót ád néktek, hogy veletek maradjon mindörökké.Az igazságnak ama Lelkét: a kit a világ be nem fogadhat, mert nem látja őt és nem ismeri őt; de ti ismeritek őt, mert nálatok lakik, és bennetek marad.Nem hagylak titeket árvákul; eljövök ti hozzátok.Még egy kevés idő és a világ nem lát engem többé; de ti megláttok engem: mert én élek, ti is élni fogtok.Azon a napon megtudjátok majd ti, hogy én az én Atyámban vagyok, és ti én bennem, és én ti bennetek.A ki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; a ki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak."

János 14:12-21

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr934623222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása