Örök Életem van!
2012. július 07. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Örök Életem van!

Örök életem van!

Örök életem van!

Halleluja!

Ajándékba, ingyen, kegyelemből kaptam Istentől, Fia, Jézus Krisztus által!

Nem érdemeimre való hivatkozással. Csak úgy. Nekem nem került semmibe. De Istennek az Ő Fia halálába, az Úrnak saját halálába.

És mégsem kárhoztat.

Ebben a kegyelemben kell megmaradnom.

Hálából teszek mindent az Ő dicsőségére. Hálából igyekszem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr204634193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2012.07.08. 14:47:20

Dicsőség, és magasztalás az Úrnak!
Köszönöm,hogy ez a Blog is Isten kegyelméről szól!
süti beállítások módosítása