Ne félj, nincs mitől.
2013. január 23. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Ne félj, nincs mitől.

arra gondolok, hogy azért nem szól senki hozzá a posztjaimhoz, mert:

1. nem értenek a technikai részéhez - vagy 

2. nem tudnak mit mondani az olvasottakkal kapcsolatban - vagy

3. nem akarnak belefolyni személyesen, csak olvasni szeretnek - vagy

4. félnek attól, hogy megírják, mit gondolnak - vagy

5. kényelmesek - vagy

nem tudom.

Nincs íráskényszerem, mint egyik nemrég látott filmben egy tudós kapcsán állították, aki teljesen megszállottja volt annak, amit neki meg kell találnia, fel kell fedeznie, és egész életét ennek rendelte alá, s így találta meg azt, amit keresett, matematikus volt, zseni, akit nagyon idegesített a köznapi beszéd, a lényegtelen dolgokról való időfecsérlő duma, s ilyen volt a lánya is, szintén zseni. Mert a tudósok, a feltalálók teljesen máshonnan közelítik meg a dolgokat, ezért is jutnak olyan felfedezésekre, amire mások nem, de amik a világot, az emberiséget viszik előbbre, azaz, nagyobb világosságra. Ír erről a Biblia is Dániel könyvében, hogy az utolsó időben mind nagyobb lesz a tudás...

Boldog lehet az a tudós, aki felfedezi kutatásai során a Mindenható és Teremtő Istent. 

Egyrészt jó a rend, másrészt a rend mögött, ami akár börtön is lehet, ott az Isten, akit nem lehet megtalálni a betartott szabályokkal, csakis azok felrúgásával, megszegésével, amikor mersz másként gondolkozni, látni, mint addig.

Rajzolni is így tanulhat meg bárki, láttam nemrég a TV-ben. Újfajta látást, megközelítési módszert nyer.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr155037145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spearwort 2013.01.24. 12:38:51

"... amikor mersz másként gondolkozni..."
mennyi gyötrelem és fájdalom, amikor mersz másként gondolkozni. Amikor felállasz és azt mondod: elég, eddig és ne tovább! - micsoda kín.
Micsoda kín mindent feláldozni. Meghalni abban, hogy azt mondod: elég!
Az újra kezdés, az újra gondolás. Az Új. Ami régi, csak megtisztult formában, levetve minden bűnöst, gonoszt. Kimondani a rosszra, hogy rossz, a jóra, hogy jó. Kiállni az Igazság mellett.
Mi keresztények, Isten gyermekei tudjuk miért tesszük. Mert csak ezt az egy szót ismerjük, csak erről tudunk valamit. Ez a Szeretet. Jézus mondja, aki Őt követi nem jár sötétségben. Nincs többé éjjel, sem nappal. Nincs többé félelem, nincs többé könny. Csak Ő van. Micsoda kín a testnek azt mondani: Uram csak te kellesz! Immár Rád bízom magam egészen, történjen velem bármi.
A lélek izzadságcseppjei. Mivégre egész nap a szőlőben dolgozni, ha az utolsók is annyit kapnak mint én, aki egész nap görnyedtem? Mivégre, hacsak az Úrért nem, mert látom Őt, aki Szeret. Hogyan tudnék Neki nemet mondani? Ha Ő küld nem menni? Amikor látom Őt, hogy szeret?!
Íme a világosság Ő maga. Nincs többé szükségem Napra se Holdra, csak Őreá. Majd Ő világít! Megvigasztal. Erőt ad. Etet, ruház, számba adja a szavakat.
Micsoda kín a léleknek meghalni. Halálban adni, minden ótestit. Igent mondani Jézusnak! De én! megteszem, mert nem csak Őt látom, de látlak téged is, Testvérem. Akit nagyon szeretek. Érted is teszem. Minden jóért, minden szépért. Mindenért ami tiszta és Igaz. Mert Ő az maga, Jézus. Minden ami szép, abban Ő benne van. Minden emberért, mert mindenkiben ott van Ő, és élni akar! Az elsők - az elöljárók - dolga mindig nehezebb. A kőtörőkké. A szántóknak már könnyebb lesz. Hajrá Kata! Még csak a szántóföld tisztításánál tartunk. Amíg el nem hordjuk a köveket a völgyekbe nem fog senki szólani. Mert nem mer és mert nem tud. Megvannak kötözve. Szólj a köveknek, és életre kelnek! Törd be a kapukat és lehullanak a zárak.

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2013.01.24. 12:59:09

Nagyon szép!
De ezzel nem értek egyet:
"Minden ami szép, abban Ő benne van. Minden emberért, mert mindenkiben ott van Ő, és élni akar!"
Ő él. Az emberek halottak. Csak abban van benne, aki beengedi. Erről majd külön írni fogok.

spearwort 2013.01.24. 20:15:11

Most nem azért, hogy magamat reklámozzam, linkelek neked két irásomat.
Hanem azért mert ahogy jöttem haza felé, ebben a szép friss estén, azon gondolkoztam, hogy valami baj van velem. szeretem, ha emberek születnek tekintetemben. Jó érzés, megtapasztalnom, hogy már a tekintetem is hegyeket mozgat. Mindegy, hogy szólok, és értő nyitott fülre talál, vagy irok, és ott a gondolat talál. Vagy a szem, amely szemembe néz. Szeretem, ha látom, hogy valami lángra gyull. Erre gondoltam, ... mindig azt hittem,, hogy az emberekben ott van Isten. Mert mindig megszületett bennük az én tekintetemben... minden csalódásom ellenére tudom... még akkoris, ha elveszik arcukat előlem, tudom, hogy ott van bennük az Isten, a legrosszabb halott emberben is, és csak arra vár, hogy megszólitsák. Én erre gondoltam, és én ebben hittem... és lehet, hogy tévedtem... de a bensőm még mindig lángra kap, hacsak egyetlen egy embernél látom tekintetemben meglátja az Istent.
Azért gondolom, hogy lehet, hogy tévedtem, mert abban még nem jutottam előre, hogy meg is tartsam az embereket... akiket szeretek... mindet... valahogy néhányan érdekesen elvadulnak néhányan... és ez nekem fájdalmat okoz, ahogy neked, rokonaid meg nem térése.
Nekem az okoz fájdalmat, ha valaki szeretett és hirtelen kővé lesz. ... Miközben tudom, benne is ott van az élet, és nem értem miért nem néz a szemembe? Miért nem akar életre kelni? Hiszen elég lenne csak egy szó.

Szóval biztos, hogy erre a bajomra lehet tudnál egy gondolatot. Ami segitene nekem...
Nem birok úgy nézni kövé lett emberekre, ahogy ők szeretnék hogy nézzek rájuk, hogy nem léteznek... nem tudok mást tenni csak szeretni... milyen nagyon tud szenvedni a szeretet.

Itt vannak a linkek.
Egyébként biztos igazad van, hogy az emberek halottak...
De én láttam az Istent.

testveremnek.blogspot.hu/2010/12/szeretetrol.html

testveremnek.blogspot.hu/2012/03/tekintetedben.html

szeretettel,
bogi

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2013.01.25. 08:11:46

Istent soha senki nem látta. Nem láthatja ember élve. Hogy látomásban, elképzeléseiben,érzéseiben valami isteni fogalmat alkot a szívünk a láthatatlan Istenről - ezt el tudom fogadni.És van, akinek kijelenti Isten önmagát. Ezek a keresztyének. De látni Istent, amíg ebben a testben vagyunk lehetetlenség, mert a testünk megváltatlan, és az Ő szentségének tüzében megégnénk. Mikor megjelent a tüzes kemencében a három ifjú mellett, a kegyelméről, szabadításáról adott hírt a benne bízók számára. De az nem rendszeres, hanem egyedi eset volt. Isten tulajdonságai közül egyről beszél (vagy többről ez eset kapcsán).
Mindkét linked költői tehetségről árulkodik. Neked írnod kell!
Én józanabb költő vagyok. Engem az Ige ráncigált ki az elképzeléseimből. De Isten több mint a Szó, legalább is amennyit mi fel bírunk belőle fogni.
Az Ige szerint minden ember halálra születik, bár életre rendeltetett. Amíg nincs benne a Mag, az Élő Ige, Isten Fia, addig halott marad, azaz nincs kapcsolata az élő Istennel. Hogy legyen, lehessen, el kell hinnie, hogy újjá kell születnie ahhoz, hogy Élővé, új teremtéssé váljon, akinek Jézus Krisztus által joga van a mennyek országába belépni. Nincs automatizmus ebben. Mindenkinek kell válaszolnia Isten hívására, így vagy úgy. Igennel vagy nemmel. Most nem tudok hosszabban írni erről, de fogok, külön bejegyzésben.

spearwort 2013.01.25. 13:28:03

Igen. Igazad van. Persze, hogy költői. :)De valahogy mintha láttam volna. :)

Ez meg egy ének:)

www.youtube.com/watch?v=n0_Og0f3cbA

spearwort 2013.01.25. 16:12:17

Kerestem neked igéket, a (az Isten) látásról, puszi

3Jn 1,11
Szeretett testvérem, ne a rosszat kövesd, hanem a jót. Aki a jót cselekszi, az Istentől van, aki a rosszat cselekszi, az nem látta az Istent.

1Jn 3,6
Aki őbenne marad, az nem vétkezik: aki vétkezik, az nem látta őt, és nem is ismeri őt.

1Móz 16,13
Azután így nevezte az URat, aki szólt hozzá: Te vagy a látás Istene. Mert ezt mondta: Én is láthattam itt, aki engem látott.

Jn 6,46
Nem mintha bárki látta volna az Atyát: csak aki az Istentől van, az látta az Atyát.

Jn 6,36
De megmondtam nektek: láttatok ugyan engem, és mégsem hisztek.

Jn 14,9
aki engem lát, látja az Atyát is.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2013.01.26. 14:18:08

@stephy-alias:Nászta Katalin:

Azért messze nem olyan sötét a kép a kommentekről. Rendszeresen Olvasom kiváló,ízes,és építő Postjaidat. Mostanában visszahúzódtam, Istennek hála, jóval többet dolgozom.

Így jóval kevesebb az időm. A blogoszférával kapcsolatban is óvatosabb lettem: nem szeretném ráerőltetni magam senkire,így ott vagyok ahol valószínűleg nem zavarok: a saját net-naplómon.

A lényeg,és a bátorítás: Jóval több hűséges Olvasód volt,és van,mint kommentelő.

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2013.01.26. 14:41:23

Örülök neked, kedves Zsolt!
Én is olvasom a net-naplód, de nem tudok kommentelni, mert a google ugrik fel, kér valamiket, amit nem tudok neki megadni... Szóval úgy járok, mint esetleg mások velem. Örülök annak, hogy van munkád. És az Urat is szereted.Áldjon meg téged az Isten.
süti beállítások módosítása