A "mennyben" jártam c. közleményekre
2013. április 20. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

A "mennyben" jártam c. közleményekre

Mikor az ember jókról olvas, nincs mit hozzáfűznie. Ül és emészt. Örül. Elfogad. Nem kíván kommentálni. Nincs kekec.

Csak amikor valami nem teljesen jó, akkor kezd "fegyverekhez" nyúlni.

Ha valaki jól van, örül, semmi gondja, nincs is mit tenni vele. Ha bajban van, akkor már tehetünk érte. Vagy ellene. Addig nincs "ingerenciánk".

Úgy általában. 

Elképzelem, hogy mindenki jól van. Elvan magában. Semmi gond. Örül. Akik mellette vannak is mind örülnek. Külön-külön magukban. Bár egymás mellett ülnek. Ez milyen? Vagy mondjuk közösen örülnek valaminek, valakinek, de örömük nem fonódik egybe, nem osztják meg egymással. 

Csonka öröm.

Ez utópia persze, itt a földön, de egyszer, mikor visszajön az Úr, s itt lesz ezer évig a földön, uralkodni fog, mindenki jól lesz, megvalósul. Vajon akkor milyen örömei lesznek az embernek? Lehet-e öröme bárkinek, akinek bánata nincs? Mihez viszonyítja az örömét? 

Elképzelni sem tudom, milyen lehet majd az, amikor nem lesz sem fájdalom, sem sóhaj.

Ezért sántít kicsit minden "mennyei" kiruccanás....

Nem lehet rá szó. Akkor viszont ecsetelni sem szabad...

Talán.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr1005235929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móklis 2013.04.20. 11:11:07

A "Mennybe" járogatókat majd Isten megítéli, ezekről sokat mondani szerintem nem lehet, ellenőrízhetetlen, bizonyíthatatlan dolgok. Sokkal jobb a "szerintem így van, vizsgáld meg Te is" témakör.
Aki megtalálta az Egységet, megtalálta Istent, Isten országa benünk van. Látom Te is ezt a témakört feszegeted (csak, hogy az előző posztokra is reagáljak :-) ). Én bő 27 éve keresem, és tudom is mit kell keresni, de még nem találtam meg, pedig átéltem egyet s mást. Nem találkoztam még olyan emberrel, aki ezt értette volna. Morzsák vannak, mozaik darabkák, de teljes kép nincs...

Ha nincs komment az szerintem nem jelent semmit. Vagy túl magas, vagy túl alacsony, vagy semleges az írás. Ha van komment az már jelenthet valamit...

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2013.04.20. 19:03:26

@Móklis: Mit kell keresni, írd meg nekem. Különben kíváncsi vagyok rád, írsz magadról? vagy van blogod?
süti beállítások módosítása