Emlékezz
2013. május 05. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Emlékezz

Emlékszel?

Reggelente odajöttél hozzám. És a szavaimat mondogattad nekem. Megmelengetted a szívemet, örültem neked, biztosítottalak védelmem, oltalmam felől. Hittél nekem, kerestél s én veled voltam. Mi történt, hogy elmaradtál? Tőled szeretném hallani. Mert te hiányzol nekem, a szavaimmal a szívedben.

Emlékezz, mindig az én szavaim melegítettek föl téged is. A fájók is. Mindig meggyógyítottalak. Mindig betakartalak, elláttalak – mert szeretlek. Örökkévaló szerelemmel szeretlek téged.

Hol vagy, mikor várlak minden reggel, minden nap?

Gyere vissza, térj vissza hozzám, öleld újból magadhoz beszédem, hogy magamhoz ölelhesselek végre én is. Hogy ne dideregjen a szíved a nélkülem-hiányos fagyos huzatban. Ábrahámmal, Izsákkal, Jákobbal, Péterrel, Pállal, Jánossal várunk.

Amit ígértem, megteszem. Visszajövök érted is. Vigyázz a ruhádra, hogy tiszta legyen.

                                                                                              -0-

Emlékszel, mikor gyermekként nagyanyádnak segítettél felállni az úton? Mikor vigyáztál a tömbház előtt játszó többi gyermekre? Mikor magától értetődő volt számodra, hogy segítesz a rászorulóknak?

A szívem veled dobogott akkor. Emlékszel, mikor megkérdezted édesanyád, bemerítkezésed előtt, hogy akkor többet nem követhetek el egy bűnt sem? És emlékezz, mikor megérintettelek a sportcsarnokban, és otthon is emlékeztél rám, mikor elővetted azt a pólót, ami felett távollétedben imádkozott édesanyád a többiekkel, amiről te nem is tudtál. Vagy mikor meggyógyítottam a lábad, és engedtem látnod a szellemi harc egy részét, és láttad a démonokat elfutni, a sátánt meg dühöngeni. Én mutattam meg ezt neked, nem más. Gyere vissza hozzám. Szükségem van férfias, józan, tiszta ítéletedre, erődre. Amit tőlem kaptál.

                                                                                              -0-

Ne félj. Sokat kapálóztál ellenem, s még most is ott keresel, ahol nem vagyok, de ígérem: megtalálsz. Csak ne hagyd abba a keresésem. Ott vagyok egészen közel. Nem tudod, mit kezdj az életeddel, és teljesen tanácstalan vagy. Fogadd el az én tanácsom, és gyere hozzám. Szeretlek. És várlak. Kérdéseid, amik benned vannak, tőlem születtek a szívedben. Nyughatatlanságod is én okozom. És a megbékélésed is Én leszek. Nem haragszom. Békülj meg velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr435281596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása