"Az én beszédem, amely számból kimegy, nem tér vissza üresen hozzám...
2021. január 15. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

"Az én beszédem, amely számból kimegy, nem tér vissza üresen hozzám...

felhok-1.jpg

hanem megcselekszi, amit akarok és szerencsés lesz ott, ahová küldöttem

 

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és megterheltettetek és én megnyugosztlak benneteket

 

Nálam nélkül semmit sem cselekedhettek

 

 

Én vagyok az Út, az Igazság és az Élet

 

 

 

S az egész világ térdre borul Előtted,

ÚR JÉZUS KRISZTUS

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr5916388880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása