T í z    s z a k a s z b a n
2022. június 01. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

T í z    s z a k a s z b a n

 

 kodfoszlany.jpg

„lehettem volna oktató

nem ily töltőtoll koptató” *

derék asszony

de nem lettem mert ott a sarkon

 

elcsábított a barátom

legyek színész, csepűrágó

majd megírja, aki tudja

a darabot, amit játszunk

 

lettem hát rímfaragó

sorokból oszlopot író

gondolatgyűjtő gyerek

s hogy felnőtten úgy maradtam

 

bohóckodtam néha közben

meg daloltam, gitároztam

lógtam kötélen játékból

incselkedtem, csúfolkodtam

 

majd az Úr a rolót lehúzva

a szemekből kiparancsolt

szinte húsz évig kussoltam

mennyei serlegéből ittam

 

a nedű megtette, amit kellett

kimosta egész bensőmet

ha maradt is benne valami

formára sem volt a régi

 

így születtem meg hát újra

már nem fogom be a szám

fülig ér, ha embert látok

de ő sír, mindig csak sírna

 

vigasztalnám, mondom, hagyja

de a legtöbb nem akarja

ríni tud csak, azt akarja

tovább megyek szomorúan

kialtas.jpg 

mintha meg akarnám lopni

fájdalmától, úgy hozzáforrt -

el nem tud tőle szakadni

így hát sorsára kell hagynom

 

csak találok valakiket

kik kacagni szeretnének

s felderül bennem az ének

felnézek és tovább lépek

 egyedul.jpg

 

2022-05-30

 

*József Attila

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr2317845439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása