az embernek már nem marad  ideje bölcselkedni  összetörik a vers is
2022. szeptember 15. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

az embernek már nem marad ideje bölcselkedni összetörik a vers is

 

 

1.

az igazi szókra ráharapnak

szomjasok mind

érzékeny membrán rezeg bennük

felfogja hullámaik

nem olthatják ki hatását annak

mi érte füleik, szíveik

 

adjatok egy fix pontot

s kimozdítom sarkából – mondta

a világ összecsapta kezét

csizmájával sarkantyúzva

e két mozdulat között

romlik azóta is

 

mutass utat e káoszból

szólja megmaradt hangján a pap

kinek hívei szétszóródtak

alatta sütött már a nap

 

anyukám, anyu, édesanyu

apukám, apu, édesapu

testvérem, drága oldalbordám

asszonyom, édes menyasszonykám

lányom, csillagom, fiam, te szent

Istenem, Teremtő Atyánk

idelent jártál, jársz közöttünk

nem menj túl messzi, hogy utolérjünk

 

álmodtam magam prédikátornak

evangélistának (örömhírmondónak)

sikeres igehirdetőnek

versnek, amivel énekellek

gyúrtam lelkem alázatosnak

fejet hajtottam minden szónak

örömöm forrása te voltál végig

belőled élek, hiába nézik

elesettségem vállvonogatva

sebeimet mind kitakartam

miket a világ, én ejtettem

magamon – önsebzett lettem

visszájára fordult a minden

mert nekimentem

nekem jött menten

 

csigavonalban gyűrűznek a szók

le-fel mászkálók, araszolók

szaggatott vonalban

egymás alá esve

majdnem nyaktörve

igyekeznek le

fentről

hogy aki nem hallotta

még meghallja

felkapja

belefogóddzon

Téged

az egyetlen Igaz Szót

el nem hagyva

Úr Jézus

minden versem érted

neked szólt

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr2317931839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása