Hajnali üzenet
2024. április 13. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Hajnali üzenet

szaraz_levelek.jpg 

 

szavaltuk az igéket

amikért szent vér ontatott

ízlelgettük, mint jó verset

mint cukorkát, szopogattuk

 

nem éreztük a keservét

Jónás sztorija mesés volt

vele történt az, nem velünk

felmentettek vagyunk, gondoltuk

 

majd jött a kietlen puszta

nem történt semmi változás

hiába küldött prédikálni

ódzkodtunk, akárcsak Jónás

 

nem térnek, nem tértek meg

hiába mondom igéid

hulljon hát rájuk haragod

keseregtem, keseregtünk

 

dobjatok tengerbe, vesszek el

s ti megmenekülhettek

és bekapta Jónást a cet

sorvasztotta, emésztette

 

kínjában jutott észbe, ott

az Úr kimentheti!

megteszem, amit akartál

csak ments engem innen ki!

 

s megtette, amit kért, az Úr

nem hányta szemére bűnét

és hirdette Jónás az igét

térjetek meg, térjetek meg

 

és megtértek, de nem történt

meg a pusztulás, amit hirdetett

s ő kesergett a lapi alatt 

mit - szánva őt - Ura föléje rendelt

 

te sírsz az elszáradt tök miatt

s én ne szánjam enyéimet?

mikor ott sok barom is van

meg gyermek, akiket szeretek?

 

végtelen irgalmasságod, Uram!

bocsáss meg, hogy nem hittem neked!

 ----

hajnalban születtek e sorok

mikor már tehetetlen

vergődöm életem fölött

hasznavehetetlen

 

Jónás sorsáról többet nem tudok

de Jézus Urunkét ismerem

s erőt nyerek erőtlenségemhez

megmentőmtől, ki Úr fölöttem

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr7518380061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása