Azért mondám néktek, hogy a ti bűneitekben haltok meg: mert ha nem hiszitek, hogy én vagyok, meghaltok a ti bűneitekben.János  8:24
2009. január 24. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Azért mondám néktek, hogy a ti bűneitekben haltok meg: mert ha nem hiszitek, hogy én vagyok, meghaltok a ti bűneitekben.János 8:24

János 8:1-től... Ismét szóla azért hozzájok Jézus, mondván: Én vagyok a világ világossága: a ki engem követ, nem járhat a sötétségben, hanem övé lesz az életnek világossága.

13. Mondának azért néki a farizeusok: Te magadról teszel bizonyságot; a te bizonyságtételed nem igaz.

14. Felele Jézus és monda nékik: Ha magam teszek is bizonyságot magamról, az én bizonyságtételem igaz; mert tudom honnan jöttem és hová megyek; ti pedig nem tudjátok honnan jövök és hová megyek.

.... én nem egyedül vagyok, hanem én és az Atya, a ki küldött engem....

17. A ti törvényetekben is meg van pedig írva, hogy két ember bizonyságtétele igaz.

29. És a ki küldött engem, én velem van. Nem hagyott engem az Atya egyedül, mert én mindenkor azokat cselekszem, a melyek néki kedvesek.

18. Én vagyok a ki bizonyságot teszek magamról, és bizonyságot tesz rólam az Atya, a ki küldött engem.

Azért mondám néktek, hogy a ti bűneitekben haltok meg: mert ha nem hiszitek, hogy én vagyok, meghaltok a ti bűneitekben.

Ha ti megmaradtok az én beszédemben, bizonnyal az én tanítványaim vagytok;

29. És a ki küldött engem, én velem van. Nem hagyott engem az Atya egyedül, mert én mindenkor azokat cselekszem, a melyek néki kedvesek.

31. Monda azért Jézus a benne hívő zsidóknak: Ha ti megmaradtok az én beszédemben, bizonynyal az én tanítványaim vagytok;

32. És megismeritek az igazságot, és az igazság szabadokká tesz titeket.

Miért nem értitek az én beszédemet? Mert nem hallgatjátok az én szómat.

Nincs én bennem ördög; hanem tisztelem az én Atyámat, és ti gyaláztok engem.

34. Felele nékik Jézus: Bizony, bizony mondom néktek, hogy mindaz, a ki bűnt cselekszik, szolgája a bűnnek.

35. A szolga pedig nem marad mindörökké a házban: a Fiú marad ott mindörökké.

46. Ki vádol engem közületek bűnnel? Ha pedig igazságot szólok: miért nem hisztek ti nékem?

47. A ki az Istentől van, hallgatja az Isten beszédeit; azért nem hallgatjátok ti, mert nem vagytok az Istentől valók.

49. Nincs én bennem ördög; hanem tisztelem az én Atyámat, és ti gyaláztok engem.

50. Pedig én nem keresem az én dicsőségemet: van a ki keresi és megítéli. 51. Bizony, bizony mondom néktek, ha valaki megtartja az én beszédemet, nem lát halált soha örökké.

Eddig az idézetek. Csodálatosan tisztán, világosan beszél. Akinek van füle, hallja.

Mi befogadtuk Őt a szívünkbe. Ezek az igék rólunk (is)szólnak. Aki nem hiszi, hogy Jézus a Krisztus, meghal a bűneiben. A bűneiben hal meg. Nem vagyunk egyedül, ha mindenkor azokat cselekedjük, amik kedvesek előtte. Ha szolgák vagyunk, a bűn szolgái, nem maradunk a házban. A Fiú marad ott mindörökké. Nekünk a Fiúban kell maradnunk. Valld meg, és hagyd el a bűneidet! Bűnnel nem szolgálhatsz.

Olvasd végig nyugodtan az egész 8.ik fejezetet. Nyugodtan. Csendesen. Csendesítsd le a lelked, úgy olvasd. Helyettesítsd be magad, "légy te Jézus" , és vizsgáld meg, hol van fogyatkozásod. És ha van, akkor valld meg és hagyd el. Ne vádolhasson senki semmivel jogosan.

"Mikor felemelitek az ember Fiát, akkor megismeritek, hogy én vagyok, és semmit sem cselekszem magamtól, hanem amint az Atya tanított engem, úgy szólok." Mikor engeded, és harag nélkül elszenveded az ellened intézett rágalmakat, kígyót-békát, és szelíd maradsz, sőt segítesz annak, akitől ezt kapod, akkor megismerik, hogy élő Istened van, az Atya, aki nem hagyott el téged.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr15898961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása