Kegyelmezz, Uram!
2009. augusztus 15. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Kegyelmezz, Uram!

Kegyelmet nyert bűnös vagyok!!!

Kegyelmet nyert bűnös vagyok!!

Kegyelmet nyert bűnös vagyok!

Kegyelmet nyert bűnös vagyok.

Sosem akarom elfelejteni.

Mostanában elfelejtettem.

Úgy gondolkoztam magamról, mint igaz emberről. Pedig csak megigazított vagyok. És az is kegyelemből.

Jób hallhatta az Urat, mert őszinte volt.

Az a fontos, hogy az Úr ismerjen bennünket, ezt olvastam. Akiket ismer, azok megismerik Őt. Így helyes a sorrend.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr421311972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása