Élő víz. Jün testvér (Liu Csen-Jing)
2011. június 06. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Élő víz. Jün testvér (Liu Csen-Jing)

Ezt a könyvet olvasom. A mennyei ember könyv szerzője is ugyanaz.

Ezt olvasva annyira üresnek tűnik az a fajta vallásgyakorlat, ami bennünket jellemez!

Mikor megtértem, és is így tértem meg, hogy Isten Igéje valóban szentírás volt számomra. (Ma is az)

Mégis újabb és újabb "közösségek" bukkannak fel, és az az érzésem, azért, hogy a maguk hitét igazolják valamiképpen. Minden észrevétel kritikainak tűnik, és minden vak engedelmesség fanatizmusnak.

Azt hiszem ezekről az időkről is beszélt az Úr, amikor azt mondta, hogy az utolsó idők nehezek lesznek. Mikor belefárad az ember abba, hogy más mondja meg neki a "tutit", miközben annak élete annyi kívánnivalót hagy maga után... És hát e könyv fényében nem is érdemes másként követni az Urat, csakis így. Akkor viszont sok európai keresztény hitegeti magát.

Az az ige jutott eszembe, amit Jakab levelében olvashatunk, az igazi Istentiszteletről: meglátogatni a betegeket...

Mostanában ez a feladatom.

És megvallom, nagyon tehetetlennek érzem magam, mikor hallom, katolikusok járják a kórházakat, imádkoznak a betegekért, "elimádkozzák" a rózsafüzért is , miközben én, az élő Istennel a szívemben, csak ülök az ágy szélén, és maximum simogatni tudom a beteget. Mert imádkoztam ugyan érte, sokszor és sokat, és mások is, mégsem történt meg az, aminek meg kellett volna, azaz nem gyógyult úgy meg, hogy kipattanna az ágyból, bár gyógyul a láb a combnyaktörésből, és a mélyvénás trombózis is visszahúzódott. Ahogyan anyósom, úgy anyukám állapota is sokkal jobb lett. De a "látásuk" Istenről semmit sem változott. Vagy csak nekem nem mondják el?

Közben csatlakoztam egy net-közösséghez, akikkel együtt is imádkoztam kétszer, de az újabb közös imádságra már nem volt hitem? bátorságom? nem tudom.

A saját közösségembe épp ezek okán, amiket itt az utolsó bejegyzésekben írtam, nem mentem, velük sem imádkozom, itthon is csak halkan, és bátortalanul, miközben olvasom ezt a könyvet, és emlékezem a saját bátor kezdő hitemről...

És azon tűnődöm, vajon ez a próba is azért van, hogy kiderüljön: mennyire alkalmatlan vagyok Isten országára?

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr242960881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.06.06. 14:41:19

Ismeretem szerint "alapból" alkalmatlanok vagyunk Isten Országára, Ő készít fel bennünket teljesen. Hiányoztál a tegnapi virtuális testvéri találkozón,Kata. Érdekes,felrázó könyv lehet Jün testvér könyve, egyre jobban érdekel.

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2011.06.06. 14:56:19

Kedves Zsolt! Annyira hálás vagyok, hogy reagálsz arra, amit írok.A könyvet a www.immanuel.hu oldalról rendelheted meg.
Tudom, hogy Isten tesz-tett alkalmassá, mégis csetlek-botlok.A vigasztalás már nem nekem való, úgy érzem, a feddés nem talál el,és össze vagyok "kuszálva"...

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.06.08. 14:48:04

@stephy-alias:Nászta Katalin: Kata,nem csak én hiszem / tapasztalom,hogy -evvel a net naplóval is- szeretsz,szolgálsz,vigasztalsz,építesz! Köszönöm! Most találtam Jün testvérrel kapcsolatban: mindennapi.hu/cikk/egyhaz/kina-gyulekezeti-haz-falara-feszitettek-fel-a-hivoket/2011-06-05/3690

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2011.06.08. 19:28:57

Köszönöm, tényleg? Ennek nagyon örülök! És ezért is minden dicséret az Úré, aki megváltott!
És köszi a linkjeidet is. Tényleg egy "hálózat" ez a keresztény-net-kapcsolat!

petya1962 2011.06.12. 11:33:51

Békesség Neked Katalin!
Van egy jó hírem a számodra:

1Ján 4:10 Ez a szeretet, és nem az, ahogy mi szeretjük Istent, hanem az, hogy ő szeretett minket, és elküldte a Fiát engesztelő áldozatul bűneinkért.

Igen, én is csetlő-botló hívőnek érzem magam gyakorta. Gyengének, eredménytelennek érzem magam. S ez így van rendjén.

Miért? Isten örömét leli abban, ha a gyermeke nyomorultnak érzi magát? Nem hinném. De ismerek olyant, aki pontosabban ebben leli örömét. Szerintem te is ismered.

A helyzet az, hogy mi emberek már csak ilyenek vagyunk: sikerorientáltak. Ha valakinek bizonyságot teszünk, akkor az térjen meg, ha valakinek a gyógyulásáért imádkozunk, akkor az gyógyuljon meg. S sorolhatnánk... Gyakran egy dologról feledkezünk meg: Isten országának építése Isten ügye, a növekedést Ő adja, nekünk a feladatunk a vetés, locsolás, gondozás...

Persze tisztában vagyok vele, hogy te tudod ezeket. De mégis had mondjam bátorításul: Isten előbb szeretett bennünket.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.06.12. 14:10:39

@petya1962: Petya, az én hibáimra is Rámutattál! Én is sokszor belesodródok a siker-hajszolásba,hogy most,rögtön,itt... és tényleg: az "másik" abban leli az örömét,ha frusztált vagyok. Sajnos,sokszor megadtam neki ezt az örömöt. Nagyon szépen köszönöm a Figyelmeztetésedet!

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2011.07.07. 07:36:40

Én is köszönöm, ha jó későn is.Jó, ha időnként eszünkbe juttatja valaki, hogy annak ellenére is jól érezhetjük magunkat az Úrban, ha éppen nem vagyunk sikeresek... Hiszen a dicsőség mindig az Úré, és ez a mi dicsőségünk is.
süti beállítások módosítása