Emlékeztető
2012. június 23. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Emlékeztető

Van olyan teher, amit az Úr tesz ránk. Igen. Bocsánatot kérek attól, akinek ezt tagadtam.

Ma olvastam anyósomnak a Jelenések 2:24-ben. Bizony van teher, aminél többet nem rak ránk az Úr.

A hét gyülekezetnek írt leveleket tanulmányoztuk.  Bizony, nincs jobb Isten Igéjénél. Eudoxia elragadtatása volt az, ami most már nem hagyott nyugodni. Igen. Azért, mert hazai, mert magyarul beszélt, értettem, és hiteles volt.

Az első szeretet tüze... Számon kéri az Úr a szerelmem. Ő a Vőlegény!

Tartsd meg, ami nálad van... Igen. Annyit kaptam az Úrtól, hogy ez bőven elég ahhoz, hogy higgyek Benne, kövessem Őt, és ne ingadozzak. És kegyelmet is kaptam, hogy megtérhessek, visszatérhessek Hozzá. Azokkal a felismerésekkel, amiket nekem adott, és nem máson keresztül.

Hogy gyűlöli a nikolaiták cselekedeteit, akárcsak én, hogy győznöm kell a világ s annak minden kívánsága fölött, és ehhez mindent megadott, amire szükségem van. Mert szeret, megfedd, hogy ott lehessek Nála. Nem osztozik senkivel rajtam!

Intésével cselekedetre buzdít, ami abból a hitből kell fakadjon, amit Szavai idéztek elő bennem.

Időt is adott a megtérésre. A cselekedeteimmel igazolhatom a hitemet.

Halófélben van az, akinek cselekedetei nem teljesek Isten előtt. 

Hálás lehetek, hogy még vár...

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr304607095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása