Esik az eső, süt a nap...
2012. július 15. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Esik az eső, süt a nap...

Éjjel zuhogott az eső. Talán jég is esett. Reggel fejfájásra ébredtem. A nagy kánikula után hirtelen lehűlt a levegő. Megviseli a szervezetet. A testet. Mert földből lett gyúrva. Ha ilyen hatással van ránk az időjárás, mennyivel inkább alakíthatja Isten az életünket, ha engedjük! Ilyenkor derül ki, hogy az Ő hatalma alá vagyunk - testileg is - rekesztve. És ez jó. Mert Ő JÓ. A hívőnek minden a javára van - írja az írás. Olvasom az Éjféli Kiáltás legújabb számában Norberth Lieth igehirdető, Bibliakutató írását az Úr hatalmas visszajöveteléről. És a végén egy mondata megszólít engem: "A próféciákkal való visszaélés nem zárja ki azok alkalmazását." És így folytatja: "Egy sötét világban élünk, és az egyedül megbízható fény világunk sötétségében Isten Szava, tekintettel Jézus vissszajövetelére. Nem szabad alábbhagyjon igyekezetünk, hogy az ige után igazodjunk, ehhez ragaszkodjunk, ezt kutassuk, mindaddig, amíg felragyog a nap, és mint a hajnalcsillag, eljön Jézus."

Sokat olvasok főként Róla mostanában, így John Stott angol evangéliumi vezető könyveit is.(Pld. Az apostolok cselekedetei címűt épp most) Sokat segít, segítenek más gyülekezetbeli testvéreknek adott képességek, amivel az Igét magyarázzák. És azt írja az írás: "Mindent megvizsgáljatok, és ami jó, azt megtartsátok".

Bevallom, riasztott pár testvér felelőtlen "próféciája", de megvizsgáltam őket, és bár elkedvetlenedtem ezek megengedésétől, ez nem szabad visszatartson attól, hogy keressem az igazságot minden nap, azzal együtt, hogy már megtaláltam. Nem lehetek közömbös. Ugyanis semmi sem az enyém. Mindenem, amivel itt a földön rendelkezem, ideiglenesen van rám bízva, hogy élhessek ebben a testben. De a földi életem akkor veszítettem el, amikor hittel reagáltam Isten hívó, parancsoló szavára, és bemerítkeztem az Úr Jézus nevében. Beletemetkeztem az Ő halálába, hogy Neki, Vele éljek, ne magamnak. Ilyen értelemben "haltam" meg a világ számára, hogy annak dicsőségét keressem, aki megváltott az örökölt hiábavaló életemből, és eljegyzett Magának. És ez nem csak nekem adatott, hanem mindazoknak, akik hisznek Benne, követik Őt, aki Isten Fia: Jézus Krisztus.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr284657363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása