Katolikusoknak
2012. augusztus 31. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Katolikusoknak

Jelenések 18:2-24. Kiemelve a 13-as, 22-24-es igéket.

Fussatok ki belőle, én népem, mondja az Úr.

És: 2 Korinthus 6:16-17

És: Ésaiás 48:20; 52:11

És: Jelenések: 17:1-18 Ebből is kiemelve az 1,3,5-6,14-15,18-as igéket.

Az én juhaim hallják az én szómat és követnek engem, mondja az Úr Jézus

Ma reggel ez a dal csengett a fülembe: (És tegnap is)

"A szeretet nem fogy el sosem,

a szeretet átvisz az életen,

mindent elhisz és remél,

a szeretet mindennél többet ér."

De a szeretetnek nem csak szíve van, hanem szeme és esze is.

Ézsaiás 50:4-7  "Az Úr Isten bölcs nyelvet adott én nékem, hogy tudjam erősítni a megfáradtat beszéddel, fölserkenti minden reggel, fölserkenti fülemet, hogy hallgassak, miként a tanítványok. 
   Az Úr Isten megnyitotta fülemet, és én nem voltam engedetlen, hátra nem fordultam. 
  Hátamat odaadám a verőknek, és orczámat a szaggatóknak, képemet nem födöztem be a gyalázás és köpdösés előtt. 
   És az Úr Isten megsegít engemet, azért nem szégyenülök meg, ezért olyanná tettem képemet, mint a kova, és tudtam, hogy szégyent nem vallok."

 

És még: Jeremiás 51:24;44-47;51-57

Tessék elolvasni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr824743201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünde 2012.08.31. 08:34:36

Ajánlom figyelmedbe Soós Péter blogján az alábbi bejegyzéseket a témában:
soospeter.blogspot.hu/2012/05/korszakvalto-uzenet-fussatok-ki-en.html
soospeter.blogspot.hu/2012/07/sereggyujtes-ideje-elkezdodott.html
soospeter.blogspot.hu/2012/07/hova-fussak-babilonbol.html
Kicsit hosszúak, de érdemes ebben a sorrendben végigolvasni.
süti beállítások módosítása