Isten könyörülő, nagy kegyelmű
2013. június 13. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Isten könyörülő, nagy kegyelmű

2013.06.13.

 

Felmerednek szavaink az égre. Hogy is tudhatja mindezt Isten meghallgatni?

Keressük a másikban magunkat. Holott csak Őbenne találjuk meg, aki megváltott, kiváltott, megvásárolt minket, és Benne ismerjük fel valódi énünket. Ez az igazi örömüzenet. Értem én azokat, akik ezt prédikálják. De erre csak azok fogékonyak, akiknek van fülük. Nem csak külső, hanem működik a belső fül is, ami képes meghallani a “hallhatatlant.”

Egy szó: térj vissza hozzám, ez hangzik Isten-Atyánk részéről, és az út, ami hozzá vezet egy élő ösvény, maga az Ember, aki Jézus Krisztusban valóságosan megtapasztalható. De nem a megtapasztalás a lényeg, hanem, hogy rajta légy az Úton. És akkor, csakis akkor foszlik le rólad e világ minden fájdalma. Akkor válsz érzéketlenné a világ ütései számára, és leszel teljes ember Krisztusban. Ez titok, mert csak a halló fülűek számára világos. A süketek ebből semmit sem értenek.

Ezt őrizd meg. Amit a belső füleddel hallasz, amit hallhatsz, mert megnyílt a szíved, és tudhatod, az az ember, akire vágysz, aki meghallgat, akire hasonlítasz, Jézus Krisztus, Isten Fia. Botránykő ez a világ számára, de ne törődj vele. Isten téged alkotott a saját képére és hasonlatosságára. Nem a combjaid, a kerek feneked, a lapos hasad, a kisminkelt arcod tesz azzá, aki vagy, hanem az Úr. A  belső embered vagy, akinek a lénye a szemeden át süt rá a környezetére.

Nem tudunk nem “ítélkezni”, mert be vagyunk zárva – még – ebbe a testbe, ami a házunk, amiben lakunk, és csak a külső szemeinkkel vagyunk képesek látni. De van egy belső fülünk, van szívünk, látunk csukott szemmel is. Tudjuk, kiben mi lakik, ha csak részlegesen is.

Az egész Biblia egy szó: térj vissza hozzám. Az utat tudjátok. Én vagyok, mondja Jézus, az Úr. A világ elmúlik, a láthatók ideigvalók, de Én örökké élek, ti is örökké élni fogtok. Bennem bízzatok. Ölelésre tart karokkal vár Atyánk. Az Ajtó tárva-nyitva. Az Ajtó Én vagyok, mondja Jézus Krisztus.Azért mondtam, hogy keskeny ez az ösvény, mert a világ szemével nem látható. Ez csak a halló fülűeknek, a szívvel értőknek elérhető.

Halld Izráel, szólt régen, és szól most is az Isten. Halld meg szavamat ember, akit teremtettem. Én Vagyok az Út. Térj vissza hozzám.

És a többi már magyarázat, hogy a nehéz fejűek is értsék meg: a vágyad, hogy megértsenek, meghallgassanak, segítsenek rajtad senki sem teljesítheti Rajtam kivül. Mert mindnyájan elnyomorodtatok, de élek Én, aki mindvégig, még most is szeretlek benneteket. Gyere hát vissza hozzám. Senki nem örül neked, de én örülni fogok, és ez minden szükségedet megoldja majd. Nekem higgy, bennem bízz, nem fogsz csalódni.

Áront megműtötték. Abláció, szívkatéterezés. És sikerült. Imádkoztunk együtt ezért. És külön is. Isten hatalmában van minden. Isten meghallgatott. Isten jó, és hálás vagyok neki nagyon. Nem haragudott rám, hogy nem olvastam a Bibliát, nem imádkoztam annyit és úgy, mint régen. Isten könyörülő, nagy kegyelmű, késedelmes a haragra. Türelmes. Vár. Szeret. Tényleg. Tényleg a szeretet töri össze a szív keménységét. És hallani kezd a fül.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr455358354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása