2012.01.01.0.45
2012. január 01. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

2012.01.01.0.45

Legyen meg a te akaratod, Uram!

Köszönöm neked az elmúlt évet. A meglágyított szívemet és a szeretetet, amit kaptam a fiaimtól, férjemtől.

Köszönöm a nagynénémet, hogy él még, és a húgomat, hogy gondoskodik róla és anyukámról. A munkámat, a munkatársaimat. A testvéreimet, akik imádkoznak értem, és akik szeretnek általad. Köszönöm a világosságot, amit adtál, és a gondviselő kegyelmed.

Legfőképpen téged köszönlek. Azzal, hogy eljöttél, mindennel megajándékoztál, amire szükségem lehet. A rám emlékezőket és engem szeretőket is köszönöm, Uram. Áldd meg őket, hogy megtaláljanak Téged. Nyisd meg a szívüket, hogy befogadhassanak. Adj nekik halló füleket.

Áldalak Téged Uram, mert áldott vagy. Magasztallak, Uram.

Csodálatos Isten vagy. Csodálatos Atya vagy. Szavaim nincsenek arra, milyen testvér vagy.

Úr Jézus, aki barátomnak nevezed magad, holott nem vagyok erre méltó, de te felemeltél, megbocsátottál nekem, köszönök neked mindent.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr753510571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása