TALÁLKOZÓ A PONT KIADÓ VEZETŐIVEL
2023. szeptember 15. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

TALÁLKOZÓ A PONT KIADÓ VEZETŐIVEL

szavaigeza_2309_plakat_on_1.jpg

Én elég mozgékony, agilis, érdeklődő ember vagyok. Sokszor elmentem messzire is, hogy lássam, amit akarok. Nem tudtam mindenhova eljutni - DE MÁR TÖBB VAGYOK, MINT 20...

Ezért nagyon üdvösnek tartom, ha eljön hozzánk, akire kíváncsiak vagyunk. MOST EZ TÖRTÉNIK.

SZÁVAI GÉZA LEGALÁBB EGY OLYAN KÖNYVET ÍRT, ami okkal-joggal kelti fel a világ érdeklődését. MÁR Az 5.-ik kiadáson is túl van. Megjelent román, francia nyelven is, magyarul is túl van a 3. kiadáson. MEGRÁZÓ VALLOMÁS - KIHAGYHATATLAN TÖRTÉNELMI SZELET kultúránkból. A SZÉKELY JERUZSÁLEM történelmi esszéregény egy kisebbség szörnyű sorsáról, okairól, körülményeiről - ami fölött nem siklik át csak úgy a szem... De nem csak ez a regénye keresi újabb olvasóit...

A találkozás most szeptember 22.-én lesz Zalaegerszegen, a Deák Ferenc Megyei könyvtárban - délután 5 órakor.

Jöjjetek minél többen.

VÁRUNK!

Nászta Katalin és a PONT Kiadó alapító főszerkesztője, szerkesztői: SZÁVAI GÉZA és SZÁVAI ILONA

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr4018215173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása