Az Úr szemei...
2014. december 05. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Az Úr szemei...

Hinni jó. Jó hinni. Jó érzés. Megvidámít. Öröm lesz tőle bennem. Társul hozzá a reménység. Ezért rögtön cselekvőképesebbé válok tőle. 

Olyan nagyon igaz, hogy az Ige ige és cselekszik.

Elolvastam pár igeverset az Úr szemeivel kapcsolatban a Bibliából, mert kerestem, hol szerepel benne az, hogy az Úr szemei az igazakon vannak. És amíg rátaláltam a helyére, addig sok igén futott át és sok igén akadt meg az én szemem is. Jól esett a lelkemnek. 

Rögtön jött az ötlet, mit tehetnék, ami jó. És lőn, a cselekedet felvidította az én szívem is, miután azokét is, akikre nézve megtettem, amit megtehettem. Közöltem két jó hírt két emberrel. Már jól indult nekik is a napjuk. Én meg dalra fakadtam az autóban, munkába menet. Rég nem volt ilyen.

Valahogy így nyilvánul meg Isten, mikor nem kárhoztat, hanem adja mindenkinek, amire annak szüksége van...

És az Úrnak vannak fülei is, amivel meghallgatja azokat, akik hozzá kiáltanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr356959357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása