Kedves barátaim
2017. szeptember 20. írta: stephy-alias:Nászta Katalin

Kedves barátaim

 img_2266.JPGSzomorú vagyok, mert szomorú idők járnak. Sokszor félreértenek és sokan visszavonják magukat. Mintha visszavonulót fújna valaki. Eddig és ne tovább! És megállnak, hátralépnek, Én még a föld színéről is eltűnnék a legszívesebben. De ehhez nincs jogom. 

Legyetek boldogok.

Kábé így hangzana egy búcsúlevél. 

Hányan fájhatnak ugyanígy! A szívem szúrja bánatuk. De nem akarom terhelni őket még ezzel is. Elég ha a szél keresztül fúj rajtam. Mert átlátszó vagyok. Talán nem mindig haszontalan tulajdonság ez. Legalább nem vagyok akadály. 

Nem okoskodom tovább. Hovatovább mind inkább annak érzek minden megjegyzésem. Mint akinek a törzsébe már rég belevésték ezeket, de nem akadt olvasója.

Talán egyszer majd kisüt a nap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu/api/trackback/id/tr9112880770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása